Η Εμπορική Επιτυχία Της Coca Cola Company

Το όραμα και η στρατηγική είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τη φιλοσοφία της coca cola company, μια εταιρεία που βρίσκει πάντα τον τρόπο να πρωτοπορεί ακόμα και όταν οι καινοτόμες ιδέες στερεύουν καθώς ο ανταγωνισμός γιγαντώνεται. Ένα όραμα που φάνηκε από τα πρώτα χρόνια της σύστασής της.

Το εμπορικό σήμα «Coca-Cola» καταχωρήθηκε στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ στις 31 Ιανουαρίου 1893 από την εταιρεία Candler, η οποία συνέχισε να αναπτύσσει την επιχείρηση βάσει επιθετικού marketing και διανέμοντας χιλιάδες δωρεάν κουπόνια ποτών. Το 1894 το δημοφιλές ποτό πουλήθηκε για πρώτη φορά σε μπουκάλια. To 1899, ανεξάρτητες εταιρείες εμφιάλωσης έλαβαν άδεια να εμφιαλώνουν την Coca-Cola.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, ο Robert Woodruff, τότε πρόεδρος της The Coca-Cola Company, ζήτησε αυστηρά πρότυπα στη διαδικασία παραγωγής, προκειμένου να δημιουργήσει ένα ομοιόμορφο, ποιοτικό προϊόν. Το 1926 ο Woodruff ίδρυσε το Foreign Department, το οποίο το 1930 έγινε θυγατρική της Coca-Cola γνωστή ως The Coca-Cola Export Corporation. Ο Woodruff ήταν αποφασισμένος να επεκτείνει την εταιρεία Coca-Cola διεθνώς. Είχαν ήδη κατασκευαστεί εργοστάσια στη Γαλλία, την Κούβα, τον Παναμά, τον Καναδά, το Πουέρτο Ρίκο, τις Φιλιππίνες και το Γκουάμ.

Ο Woodruff με τις καινοτόμες του ιδέες και το μεγάλο όραμα παρουσίασε τα επαναστατικά νέα χαρτοκιβώτια των 6 μπουκαλιών, που διευκόλυναν τη μεταφορά της Coca-Cola στο σπίτι. Το 1929 δημιουργήθηκαν μεταλλικοί ψύκτες με άνοιγμα από πάνω για τη διανομή μπουκαλιών παγωμένης Coca-Cola σε καταστήματα και πρατήρια καυσίμων.

Comments

Popular Posts